August 18, 2012

Assalamualaikum. Salam Aidilfitri :) now aku kat kampung. masing-masing sibuk menyediakan juadah untuk esok. Pada pendapat aku la kan, tahun ni rasa mcm meriah je. Sebab semua sedara-mara gathering together.    Tak sabar rasanya nak tunggu esok. Mesti ade mcm2 jenis dgn warna baju raya. Tunggu je esok. Nanti aku upload gambar raya ye :D *jika berkesempatan la*

Now, semua sedara aku, tak kira la budak-budak ke, yang sebaya aku ke, mak-mak ke, konpom minta k-drama. Tak pun k-pop. Ala, biasalah. zaman sekarang. Semua nak korean je. Macam dah addicted dengan korea tu. Maklum la, korea tu kan kat sebelh rumah je :P hahah, kiddo je. Okay la, got to go. Ade cerita lagi  aku update, okay? Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

comment HERE!

Note: only a member of this blog may post a comment.